9 Apr 2018

Kisah yang tak akan dilupakan



ALUMNI UITM. 


Aku tak tahu pun kewujudan dia. Kisah nya bermula dari sini
.............................................................................................................................................................

Ada sorang puan ni dia ada post dlm group course aku la. Dia nak minta seorang lagi wakil fakulti aku untuk join majlis convo . Ciri2 yg dia nak, somebody yg ada buat something untuk uitm, yg notorious, mulenye aku tak tau apekebende pekataan ni. then google . OMG ! tapi aku kan gedik kan...dan dan pulak time tu tgh x de kerja, aku pun pi la hantar resume aku kat puan tu...

KISAH BERSAMBUNG...............



Mulanya memang krik2 . Cuba teka aku jumpa siapa ????? aku jumpa dengan orang2 hebat. Aku jumpa geng2 fsk yg hebat. Terasa sangat kekerdilan diri ni. Bila satu geng dengan diorang, rasa sangat ilmu di dada masih ciput. Kita rasa kita dah cukup banyak ilmu tapi.....sebaliknya. Of course aku la insan yg paling muda di sini :D Alhamdulillah for this opportunity and experience

Tiada ulasan: