31 Ogo 2017

Happy Married Kak Ya !

lawanyaaaaaa. rasa nak tiru ! hehehe

Wedding ni boleh tahan mencabar susahnya nak pergi. hihihi...x yah la cerita.perit je.

Wedding Kak Ya ! Kak Ya merangkap kakak kepada biha sebenanya . hihihi. datang sebab.........................kak ya penah lipatkan baju seluar (*agak banyak) time study kat palam dulu. hahahahha..... (pemalas?ye lah, jumaat kene balik rumah kowt!campak je la kain baju atas katil) mana tau bdk ni nak balik awal, kalau tau sumbat masuk lemari(*segan kain baju dah terlipat kemas atas katil.terus belasah biha) . Entahlah, dalam banyak2 kakak(biha punya kakak), dia lah kakak paling caring, penyayang kut.

Aku pernah kowt cerita perit jerih (lah sangat) kat Kak Ya . Aku crite mcm mana life aku lepas habis study, jatuh bangun aku dari A-Z. ada la sejam kitorg borak kat dapur. Wehhh ! Aku x kan pernah cerita apa2 jerih aku ni kat sesape kowt !(kecuali kat biha lah)tapi entah lah, aku tercerita kat Kak Ya. Maksudnya aku selesa dgn dia.

That's why lah kut aku tergerak hati nak attend wedding dia.


Balik dapat berkat(serius sedap lauk2 diorang), hmmmm makcik nih saje tak bagi aku jjcm kat johor.
Lagu2 dia.......................aku siap karaoke dlm dewan.waktu makan pun nyanyi(buruknye prangai).
Aku dah jumpa wedding planner terbaik utk majlis aku nanti.muehehe (dah nak dekat kettewww).





Habis cite wedding, terus shoot johor bharu.kononnya lah nak terus carik tempat2 makan best ! (jb bkn mcm penang banyak tempat2 best.sedih i). sampai jb, check in hotel, nampak bilik wow besar, katil pun sedap je.....rasa nak tidooooooooooo je.


Berkat yg sedappppp !

 Luaskan ? Katil pun nampak sedap kan? ikut hati mmg nak tido terus je ! tapi...disebabkan dah sampai, x kan nak tido je.kat rumah pun boleh tido. so gagahkan diri pegi sini !
Lepak sini sampai pukul 11pm mcm tu la.hihihi..agak2 aku buat apa kat sini sorang2 ? :D
aku rasa tenang kat sini. tu je. so konon nak cari cafe lah utk makan mlm. lapar kowttt ! cari punya cari, kedai ofcos dah nak tutup, so terus balik hotel. makan berkat kenduri tadi. Alhamdulillah....banyaknya aku makan ! Tido malam memang x terbangun lah cite dia.

Pagi lepas sarapan kat kedai roti canai femes, mmg kene beratur la cite dia . makan 2 keping sorang  x cukup tau . balik hotel, rest dulu. lepas check out terus merayauuuu......coklat murah jb tu, murah la jugak...recommend la utk pergi utk penggemar coklat. then balik semula ke batu pahat.....serius, aku x boleh hidup kat jb.hahahaha (agak2 kenapa?)

 Hotel ketiga yg berhantu. hahahhhahahaha.
 Kelab Kopi . dapnye !
 Malam lepak dataran sini pulak . hihihihi....round2 tengok jualan2....
 Sedap sangat ! ingatkan tak habis tau sebb besar. habis jugak. sebab sedap.

Hotel terakhir..............memang betul2 rest kat sini. dari start check in, sampai check out tak keluar bilik langsung. heeeeeeeeee...........

The end of the story.................................................

Tiada ulasan: