31 Ogo 2017

Happy Married Azie !


Alhamdulillah dapat menjejakkan kaki ke bumi Kedah ! *fes taim kut pegi sejauh ni* (ye ke.hmm).
InsyaAllah, selagi ada yang menjemput, akan aku cuba sedaya upaya untuk datang.
Cabaran dia boleh tahan jugak . Sebab ramai kawan2 kat kedah, so x takut sangat nak turun. Cuba bawak aku pi tempat2 yg aku x de kawan like perak ke, mau x boleh hidup kat sana.

Tarikh ni sebenarnya baaaaaaaaaaaaaanyaaaaaaaaakkkkkk sangat aku punya komitmen. i choose this one . muehehe.

Dah alang-alang pergi jauh, rugi lah kan kalau x merayap, tengok suasana luar, rasa nikmat2 Allah yg indah :)

Malam Jumaat pukul 11.30pm bergerak. konflik nak bergerak pukul berapa sebenarnya . x nak ponteng kerja so terpaksa gerak malam. Ingat boleh la sampai betul2 waktu subuh, rupenye, bapak laju pakcik ni bawak bas . pukul 4am lebih mcm tu dah sampai . adehhh !

So pagi tu, kita jalan2 rayau2 bumi Sungai Petani. Cari breakfast semua . emmm dapnye ! pastu salin2 baju ape semua, terus pi shoot masjid utk majlis akad nikah. then tengok line phone jap. adehhh ! mengajar utk anti-social betul.hahaha
Alhamdulillah semua selesai . Then shoot ke rumah pengantin terus untuk persandingan .
hmmm, nice gak buat camni en. jimat pun jimat.hehehe....

Buat bakal jodoh, sesungguhnya aku nak majlis aku glamour2 gituh ! so please prepare everything :))

Lepas dah membuncit kan perut, mata pun dah mengantuk. Plan asal nak terus shoot ke penang untuk menjalankan agenda2 seterusnya. Tapi....................................................... orang2 atas ni ajak pi rumah2 kedah . *nampak tak aku ni mudah terpengaruh.
Walaupun hari raya dah lama habis, weolls tetap beraya ! Raya-raya OT Kedah namanya :))


Selesai sesi kat Kedah. Misi ke Penang harus dijalankan jugak. malam tu jugak terus pi penang. Alhamdulillah selamat sampai dengan selamat. Terus jumpa sekiansekian. pukul berapa ntah balik. 
Balik hotel terus terbongkang ! selesa bed dia walaupun hotel budget.

Mulakan breakfast kita disini ! serius sedap ! roti bakar tu. satu hari akan mengidam !






charrrr kuey teow !

Last meet sebelum masing2 pulang........tsskk








 Waktu balik aku yg penuh liku . aihh, maleh nak cite . Alhamdulillah selamat sampai rumah  je.

Tak puas stay penang. Akan pergi lagi .


Tiada ulasan: