28 Jul 2017

KONVOI RAYA FOR THE LAST



* Sebab ni tahun last dapat berkumpul ramai-ramai mcm ni. Lepas ni komfem susah nak completekan mcm ni.
* Waktu ni hari bekerja aku sebenarnya.
* Aku kerja pun ada event hari raya jugak
* Sebab konvoi lagi penting dari kerja :P


Everything last minute dan agak kelam kabut :3

Rumah pun x banyak yg open this year so x rush sgt tp aku je lah yg mcm rush nk prepare itu ini dgn keserabutannya lagi.

Rumah pertama :


Rumah Kedua:

Rumah Ketiga:


Rumah Keempat: 



Sebab...................................... PREGO TENGAH MURAH KAT TESCO !!! muehehehe......

Aku rasa rumah aku lah rumah pemalas sekali . Sume instant2 belaka . wkwkwkwk  (busy kerja.harap dimaafin)

MENU
first, settle kan pasal cheesekut ! yeayy ! menjadi ! cantik ! (*mungkin termanis sikit)
second, pagi2 lepas subuh terus beraksi kat dapur buat carbonara. (baru aku tau kuah carbonara x sedap :P) (*mungkin terpekat, resepi campak x ikut hidangan sebenar) . *janji umi cakap sedap, suda la.
and third, koktail. tuang selagi boleh tuang (*sampai sekarang terbayang-bayang, terbau-bau koktail)
dan.....................sup tulang merangkap order kat kedai (sup tulang sebab.....muehehe..rahsia!)


Settle rumah aku, dah rasa lega. dan..............................
sampai sini je cite konvoi. adios.

Tiada ulasan: