22 Sep 2017

Happy Birthday 13/9 !



Aku mengharapkan hadiah istimewa tu, tapi Allah masih simpan lagi :)
_____________________________________________________________________________

Geng Praktikal PDK

Tak mengharap pun diorang celebrate, aku busy diorang pun busy mmg x ada masa free bersama. Melalui hari bday sama dgn hari2 biasa. Aku tunggu wish dari seseorang seperti tahun2 yg lepas yg lain biasa2 je, terima kasih ingat bday I :))
Then, petang hari bday tu beliau wish bday dan beliau mengatakan tiada hadiah & surprise for this year. sedih sikittt. (sikit jeeee) . Cukuplah beliau ingat & wish.dah happy dah.

Day by Day, permainan dia aku dah nampak dah. Nampak tak aku dah lali dgn permainan dia. muehehehe. Actually that day ada event yg perlu aku handle as AJK in registration. Aku fikir punya fikir, sahabat lebih penting dari kawan. i decided tak pergi event tu demi menjayakan permainan mereka.

Aku sebenarnya rushing.
On da way nak ke KL tu pun, dah kantoi sikit. Ingat aku x perasan. elelele....

 Aku takut perut aku tak boleh terima benda2 gini but yeah, sedapppp !

Hmm, dekat sini pun banyak sungguh benda2 kantoi. aku layankaaaaaan je . 


Tapi if betul bebudak ni suruh org restoran ni privacykan tempat ni few minutes utk nyanyi pibeday, wowww....tu aku impress. telalu sawit !

Aku dah nampak dah org restoran preparekan kek from secret recipe letak atas pinggan, siap letak lilin lagi. aku dah senyum2 dah. aku pulak prepare kan phone aku utk rakam momen2 terindah :D


 dapnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eceli dah lama plan nk dtg sini(*sangat lama). baru dpt sampai.
 Sebab................mungkin ni celebration yg terakhir aku dgn kasut hitam. Dear black shoes, thank you . Aku x suruh celeb tapi kau yg buat, aku lagi happy. Semoga kau dan aku berjaya dgn apa yg kita minat . Susah nak jumpa kasut hitam lepas ni dah .
 geng2 drama banyak kantoi <3


THANK YOU !

Tiada ulasan: