3 Mei 2019

Apa yang kita rasa terbaik, tak semestinya itu yang terbaik



Alhamdulillah, 1 Mac haritu, aku sepatutnya lapor diri kat hosp uia. hospital yang aku idam kan dari tahun 2016. 2019, aku dapat pegang hospital uia. perasaan waktu tu, mestilah gembira tak terkata.

Tapi keadaan memaksa aku menolak tawaran tu. Memang take time jugak aku rasa sedih tu. yelah, 4 tahun aku tunggu, tiap balik kerja, aku berharap aku dapat surat nama aku kat peti surat rumah. sampai tahap gitu pengharapan aku kat hospital ni. 4 tahun tau aku tunggu.

Bila stress, mula lah rasa menyesal tak pergi lapor diri 1 mac haritu menyelubungi diri. haha.

Takpelah , aku redha. aku follow the flow je ni. Mungkin jalan sekarang ni yang terbaik utk aku utk aku belajar lagi ilmu-ilmu yg masih aku tak catch up lagi.

Yang terbaik akan datang kemudian..... (*smile)

Tiada ulasan: