12 Dis 2018

Detik yang ditunggu dah sampai !


Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah. Syukur sangat2 .

Saat-saat yang aku nantikan selama ni, tiba jua. Perasaan dia tu, memang rasa lega sangat2. Allah turunkan rezeki tu dari sudut yang aku tak jangka. Mungkin ini hanya permulaan untuk aku mengorak langkah.

2 tahun lebih, macam2 perkara aku dah hadap, stress, menangis, tak kuat. Tapi aku sabar. Aku yakin, satu hari, waktu aku akan tiba jugak.

Pernah satu hari, rasa down gila2. sampai satu masa tu, aku bagi ID and paswed aku kat bilis, aku cakap kat dia, in case aku ter carut atau tulis perkataan-perkataan tak elok kat social media, aku mintak dia delete post tu. Tapi alhamdulillah, tak pernah lagi lah :D biasa kalau rasa down, memang carik dia terus.

Dan kini...............2019......................aku akan hidup dengan kehidupan yang baru. berlainan dari sebelum ni. Ini yang aku mahukan selama ni. Jadi, bermulah kehidupan seperti yang aku idam-idamkan.


cerita happy bermula gini.
Haritu saja dm akak sinior di kuantan. blablabla, habis membawang dgn dia, saja la bukak email. sekali tengok, WHAAAAATTTTT ! I got it ! alhamdulillah !


haritu call HR atas nasihat akak sinior tu la. jadi HR kata i have to wait for da kekosongan. kalau ikut bahasa Bola(sebab musim bola en skang ni.kahkah), nama aku ada dalam bangku simpanan. so anytime boleh masuk padang. Baru2 ni diorang open vacancies. adehhh. memang kene intebiu lagi gamaknya. Tapi insyaallah, ramai kawan2 kat kuantan. so x de hal lah kut.


psssttt: aku still tunggu uia. kenapa tunggu situ ? sebab situ lah aku rasa hospital paling tenang kat malaysia ni.


Butttt ! kalau rezeki aku bukan kat situ, takpe, aku stay dekat sini. Cukup 2 tahun, aku chaw la. kahkahkahkahkahkah.


YANG PENTING AKU HAPPY GILA ! bye. alhamdulillah.

Tiada ulasan: