13 Jun 2017

yang namanya sahabat . AKU STRESS !



CRUISE, TASIK PUTRAJAYA, 12 June 2017

Aku stress betol budak ni nk berlengah-lengah.


Plan asalnya aku ajak jumpa kejap je kat palam . tetibe masuk perangkap. wkwkwkw....u'r so funnyyyy !
pasang waze carik cruise tasik, dah sampai, waze pi cakap sekuat alam ,"we've reached cruise tasik putrajaya" . terus acah2 tukar topik . taguna punya waze .

Mula2 aku ajak keluar pukul 3 so x de la rushing sangat kan . x boleh, ok.
she said: pergi sana x sampai stengah jam pun, pergi awal2 buat apa.
i said: aku nak dating dgn kau dulu, nnt dah berbuka susah nak dating.
(banyak cikadak betul dia ni . ikut je lah.hishh)

Dah sampai, nak pergi toilet pulak.....................ok fine . dia pi betul kan tudung pulak................................. part ni aku stress . terus pi kaunter, aku dah senyum2 dah jumpa geng2 lain dia boleh pulak tak perasan........lantak kau la budak .


Terus kene lempang wehhh dah jumpa budak2 ni . apakan daya nasib ku . tskk . taguna tudung hitam !


 Aku dah cakap awal2, pakai cantik2, terima kasih dengar nasihat aku . Kau pakai tshirt mmg aku campak kau dalam tasik. .

Masuk masjid teringat semua kenangan kat Mekah Madinah. Rindunyaaaaaaaaaaaaa

I can see your happiness.  Semoga tak menyesal dating dengan aku jauh2 . wkwkwkw



June masih ada lagi, kan ? sama jugak macam aku . I'm not done with you ! Muahahaha.
Kau tunggu episod tragic kau seterusnya.muehehe


with love,
-sahabat yg kejam-


Tiada ulasan: