23 Mei 2017

ada apa dengan 26 ?


Aku kan mmg selalu x de keje . oh well, sape je x kenal aku . mcm biasa lah setiap tahun bulan 3 sampai hari kejadian otak tgh aktif utk tarikh 26 June sejak beberapa tahun lepas. tapi utk tahun 2017........ aku cuak sikit. sebab tarikh tak cun. Im planning but..........................


K part ni mmg x plan . Otak aku yg mengada. Entah, sebab tak tahu lagi bila boleh jumpa kut. Belon tu kes terbeli. Dlm kotak tu, eceli barang2 yg boleh dibagi by hand without wrapping. Mengada sgt nak berkotak berbalut bagai.wkwkwk . orang kan suka dpt hadiah....kan?kan? even dlm kotak kosong pun(ada plan nk buat tp belum kejam tahap tu lagi). Mostly barang2 kat mekah madinah tu. terbeli mungkin sebab nak habiskan duit rial ....? kehkeh(*mungkin)

So, anggap je lah tu pre-hadiah eh ! happy birthday in advance.... :D

Selagi x jumpa pembalut ada tulisan happy birthday, jgn tenang sgt la ea :3
Mungkin dah tau kut aku nak bagi apa :)

Tiada ulasan: