24 Dis 2017

meeeet & greeeeeeet !




The Sufian..........................






*gambar ni tak rapat sebenarnya. aku dok depan, fero dok belakang.ketinggian aku dgn dia paras bahu dia je.

Takde nak cakap ape kut. It was great !

ouh, nak cite satu cite during games activity. sebelum tu, dah lama tak jumpa mamat ni in person. dah setahun rasanya. Dan...aku assume dia dah lupa aku dah. haha ! memang pun ! Tapi aku rasa dia still ingat2 lupa gitu laa....

Datang terlewat sebenarnya.muehehe....semua salah jammed ! hari sabtu jam tu mmg pelik. so datang2 je terus duduk kat seat kosong belakang2 sikit. aihhh, nasib la i ada kwn kaki fotosut jugak, dia yg ajak dok depan sekali ! Then, mamat ni dtg dgn PA dia, omgggg dia duduk sebaris depan aku(belum duduk depan aku lagi). then, performance2 duet2 artis jemputan dgn mamat ni, so dia banyak bergerak la en. Then.......................!
Awal2 aku seronok gila lah dapat rakam video diorang buat performance then dgn tiba2 ! 
Si mamat ni boleh pulak duduk depan aku. mamat sebesar alam yg menyekat kebebasan aku utk merakam performance. adehh ! redha lah weh.

Game pertama mula, he needs to select 10 person dan................jari dia tu terus tepat tunjuk ke aku. hehhh. 

Bukan senang nak ikat kaki seorang mamat ni utk tak rushing ke mana2 show. muehehe....Tahniah penganjur sebab berjaya mengikat kaki dia. hahaha....

Tiada ulasan: